Kysymyksiä ja vastauksia
Tervetuloa verkkokauppamme usein kysyttyjen kysymystenosioon! Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin tilaamiseen ja toimituksiin liittyen. Pyrimme tekemään ostokokemuksestasi mahdollisimman sujuvan, joten jos et löydä vastausta kysymykseesi tältä sivulta, asiakaspalvelumme auttaa mielellään.
Tilaus ja toimitus
Mistä löydän tilaus- ja toimitusehdot?
Miten teen tilauksen?
Millainen kuva kohteesta tarvitaan? Miksi?
Tilaamisen yhteydessä sinua pyydetään liittämään kuva, jossa näkyy rakennus kokonaisuudessaan. Kuvan avulla näemme, miten rakennus sijoittuu pihamaalla ja osaamme suunnitella ennakolta asennuksen.
Tarjoatteko konsultaatiota oikean tuotteen valinnassa?
Mitä minun pitää huomioida tehdessäni mittauksia?
Voinko peruuttaa tai muuttaa tilaukseni?
Kuluttajalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa verkkokaupasta tilattu tuote 14 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Mikäli tilaukseen sisältyy asennuspalvelu, peruutusoikeus ei ole voimassa, jos asennustyö on aloitettu asiakkaan suostumuksella ennen peruutusajan umpeutumista.
Peruuttamisesta voi ilmoittaa puhelimitse, sähköpostitse tai postitse. Vapaamuotoisen peruuttamisilmoituksen voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen myynti@vesivek.fi tai postitse osoitteeseen: Vesivek Oy, Jasperintie 273, 33960 Pirkkala. Ilmoitukseen tulee liittää sopimuksen numero, tilauspäivä, ostajan nimet, osoite sekä paikka ja päiväys
Mitkä alueet kattavat asennuspalvelunne?
Jos toimituspaikka on yli 100 km päässä näistä paikkakunnista, toimitus ja asennus ovat mahdollisia erikseen sovittavalla toimitusmaksulla. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi tarjouksen.
Kuinka toimitus ja asennus aikataulutetaan?
Miten toimin, jos tarvitsen tuotteita tai palveluja eri osoitteisiin?
Asennus
Voinko valita asennusajankohdan itse?
Pyrimme aina sopimaan asennusajankohdan toiveidesi mukaisesti. Asiakaspalvelu ottaa yhteyttä puhelimitse ja varmistaa, että aikataulu soveltuu mahdollisimman hyvin tarpeisiisi.
Tarvitseeko minun valmistella jotain ennen asentajan saapumista?
Jos vanhan tuotteen purku ei sisälly tilaukseen, se tulee olla purettuna ennen asentajan saapumista, mikäli uusi tuote asennetaan vanhan tilalle. Muista myös varmistaa, että asennuspaikka on esteetön ja valmis asennusta varten.
Asennatteko myös iltaisin tai viikonloppuisin?
Asennuspalvelumme toimii arkisin klo 8–16 välillä. Ilta- tai viikonloppuasennukset eivät valitettavasti ole tällä hetkellä mahdollisia.
Voiko asentaja samalla tehdä lisätöitä?
Poistatteko vanhan tuotteen asennuksen yhteydessä?
Onnistuuko asennus myös talvella?
Maksaminen ja takuut
Miten maksan tilaukseni?
Palvelu maksetaan laskulla, jonka lähetämme sinulle toimitettuamme palvelun.
Sisältyykö arvonlisävero hintoihin?
Kyllä, arvonlisävero sisältyy verkkokaupassa ilmoitettuihin hintoihin.
Saanko erillisen laskun asennuksesta?
Sisältyykö toimitus ja asennus tuotteen / palvelun hintaan?
Sisältyykö vanhan tuotteen kierrätys hintaan?
Mistä saan lisätietoa laskutukseen liittyen?
Voinko hakea kotitalousvähennystä? Mikä on työn osuus?
Kuuluuko asennus takuuseen?
Kyllä, myönnämme omien asentajien työlle 5 vuoden asennustakuun. Takuu kattaa tuotteiden asennusvirheet.
Lumiesteet suositellaan asennettavaksi koko räystään mitalle. Jos lumiesteet ovat lyhyemmät, emme voi myöntää asennustakuuta.